OTRI

A OTRI (Oficina de Transferencia de Resultados de Investigación) da Fundación Pública Galega de Investigación Biomédica Galicia Sur integrada no Instituto de Investigación Sanitaria Galicia Sur, ten entre os seus obxectivos servir de apoio á innovación e xeración de novas tecnoloxías dentro das áreas sanitarias de Vigo, Ourense e Pontevedra, a través dos seguintes servizos:

Asesoramento persoal aos investigadores para a correcta protección dos resultados de investigación.

Xestión para a protección, estudos de patentabilidade, estudos de vixilancia tecnolóxica.

Valorización de proxectos a través do acompañamento de tarefas como son a procura de socios comerciais, desenvolvemento de proxectos, validacións, asesoramento desde o punto de vista comercial e accións de comercialización e transferencia de tecnoloxías, etc.

A OTRI (Oficina de Transferencia de Resultados de Investigación) da Fundación Biomédica Galicia Sur integrada no Instituto de Investigación Sanitaria Galicia Sur, ten entre os seus obxectivos servir de apoio á innovación e xeración de novas tecnoloxías dentro das áreas sanitarias de Vigo, Ourense e Pontevedra, a través dos seguintes servizos: